Veelgestelde vragen

Tack för att du besöker vår skorbutik. Här tillhandahåller vi vanliga frågor och svar som hjälper dig. Vi hoppas att de gör det tydligt och informativt för din online-shopping.


1. Hur kunde jag göra en beställning?


A. Välj dina favoritprodukter.


B. Klicka på "Lägg i kundvagn" -knappen på produktsidan, gå till din varukorg.


C. Om du vill köpa fler föremål behöver du bara fortsätta shoppa på vår sida. Eller gå checka.


D. I detta steg2, bekräfta leveransadressen korrekt. Och fortsätt kontanter.


E. Vänligen välj betalningsmetod som din favorit,.


F. Senaste steg, bekräfta och välj sedan till betalningssidan för att betala för beställningen.


2. Hur lång är leverans?


Som vanligt skulle det ta 9-15 dagar att komma fram till din dörr. Dessutom ska vi behandla dina order inom två dagar och skicka ut. Ditt paket kan följas online.


3. Hur kan jag spåra min beställning?


När vi skickat din beställning skickar vi spårningsnummer och spårningslänk till din e-postadress. Kontakta oss via e-post om du behöver ytterligare spårningshjälp.


4. Om det finns problem med varorna jag fått, vad ska jag göra?


Om det finns ett problem med din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart. informera oss om problemet med din beställning och ge dig instruktioner.


5.Do du grossist våra varor?


Om du vill grossist våra varor, kontakta oss.


6. Jag letar efter produkter som inte är listade på din webbplats, kan du ge dem?


Om i så fall kontakta oss med ett foto, ett serienummer eller varans modellnummer. Ytterligare detaljer gavs, det enklaste och snabbaste att hitta varorna på fabriken.